2013. május 2., csütörtök

Rakott cukkini



A receptet *cinnamon and paint* blogján találtam, akinek köszönöm az ötletet. Csak annyit változtattam rajta, hogy tettem bele két szál vékonyra szelt sárgarépát is.

Hozzávalók: 2 db gömb cukkini, 2 db sárgarépa, himalája só, gombakrémleves ( én nem faxniztam, zacskósból készítettem), 15 dkg reszelt sajt, 2 evőkanál szőlőmagolaj, 20 dkg gomba

Elkészítése: a megmosott cukkinit és a megtisztított gombát , valamint a sárgarépát vékony szeletekre vágjuk. Egy kiolajozott jénaiba rétegezzük őket: először egy réteg cukkini, erre pici só, majd egy réteg gomba, erre is pici só, majd egy réteg sárgarépa, amit szintén megsózunk. Kevés gombakrémlevest öntünk alá, a tetejét megszórjuk reszelt sajttal és 180 fokos sütőben kb. 45 perc alatt készre sütjük.



10 megjegyzés:

  1. De kis helyesek! Legyilkoltad őket????

    VálaszTörlés
  2. ó de jó kis vegán kaja, elteszem magamnak :):):)

    VálaszTörlés
  3. Ez nekem is tetszik az alapanyagait külön-külön is szeretem - cukkini, gomba jöhet.
    Gratulálok a díjhoz, bár én egyáltalán nem vagyok híve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Lívia,

      szerintem mindenféle zöldség mehet a cukkini mellé, egyszer kipróbálom vele a karfiolt is

      Törlés
  4. tetszik, nem macerás, viszont finom :P :))))

    VálaszTörlés